(آکیتا) Akita
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
(آکیتا) Akita
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمعرفی نزاد های سگ(آکیتا) Akita

تعداد بازدید : 55
نویسنده پیام
admin آفلاین
مدیر سایت

ارسال‌ها : 17
عضويت : 27 /3 /1394
سن : 21
(آکیتا) Akita
(آکیتا) Akita


توضیحات:

بزرگترين عضو خانواده اشپيتز مي باشد. آكيتا سگي است قدرتمند ‏‏‌‏‏‏،‌ استوار ، عضلاني با ظاهري مشخص و مجزا از ساير سگها. داراي عضلات كوتاه ، سر بزرگ و صاف و سينه عميق است. طول بدن تقريباً بيشتر از ارتفاع و در قسمت ستون فقرات صاف مي باشد. گوشها هم زاويه گردن ، كوچك و نوك تيز به سمت جلو قرار دارند. چشمها كوچك ، مثلثي شكل و به رنگ قهوه اي تيره مي باشد. بيني قالباً به رنگ مشكي و يا قهواه اي سوخته يافت مي شود. دم بصورت حلقه در پشت حيوان قرار دارد. پاها داراي پره و گربه مانند مي باشد كه آكيتا را به شناگر قابلي تبديل كرده است. پوشش خارجي حيوان داراي موهايي صاف ، كوتاه و يكدست در رنگهاي سفيد ، قرمز ، كنجدي و راه راه يافت مي شود. صورت سياه قابل قبول نمي باشد.

------


خلق و خو

كيتا گرچه سگ مطيعي است اما گاهي اوقات خودسر مي شود. بسيار محتاط و مهربان نسبت به اعضاي خانواده ، باهوش ، شجاع و نترس است. مشتاق براي يادگيري است و بايد در سنين پایين تحت آموزشهاي لازم قرار گيرد. جزو رده هاي اول از سگهاي گارد و بسيار باوفا است . نسبت به ساير سگها و حيوانات مهاجم است و نبايد در اماكن عمومي از قلاده آزاد شود. قالباً با كودكاني كه از اعضاي خانواده باشند رفتار خوبي دارد اما ممكن است ساير كودكان را تحمل نكند و حتي گاز بگيرد. از همراهي صاحبش لذت مي برد و خيلي زود حوصله اش سر مي رود.


-----



شرایط نگهداری:

براي زندگي در آپارتمان مناسب مي باشد به شرط آنكه در طول روز به ميزان كافي فعاليت بدني داشته باشد. پر جنب و جوش است و يك حياط بزرگ مكان مناسبي را برايش فراهم مي كند


منبع : باشگاه اطلس دام پارسیان(woofwoof.ir)


پنجشنبه 04 تیر 1394 - 11:50
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ