(آیردل تریر ) Airedale Terrier
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
(آیردل تریر ) Airedale Terrier
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمعرفی نزاد های سگ(آیردل تریر ) Airedale Terrier

تعداد بازدید : 56
نویسنده پیام
admin آفلاین
مدیر سایت

ارسال‌ها : 17
عضويت : 27 /3 /1394
سن : 21
(آیردل تریر ) Airedale Terrier
(آیردل تریر ) Airedale Terrier





توضیحات

یردل تریر از نوع تریرهای بزرگ به همراه پوشش زبر سیمی مانند ، دارای سر بلند صاف و سینه فراخ می باشد. پوشش او بسیار در مقابل رطوبت مقاوم است اما نیاز به جوریدن و مراقبت دارد. دست و پاهایی بلند وصاف دارد. دم خود را همیشه برافراشته نگاه می دارد اما توجه داشته باشید که دم نباید بصورت فرخورده باشد. در زیر پوشش زبر خودداری موهای نرم و لطیف است رنگ پوشش ? قهوه ای? سرخ است و دارای خال و مارکهای سیاه بر روی آن می باشد. البته مقداری رنگ قرمز در بین پوشش سیاه و همچنین مقدار کوچکی از موهای سفید بر روی سینه سگ طبیعی است. پوشش تمامی پاها تا پایین ، سینه ، زیر بدن سگ ، سر و گوشها باید به رنگ قهوه ای باشد. گاهی اوقات رنگ قهوه ای تا بالای شانه نیز ادامه دارد.

---------

خلق و خو

این نژاد معمولاً با کودکان مهربان است به شرطی که به خوبی اجتماعی شده باشد. اما بازی آنها با بچه های خیلی کوچک توصیه نمی شود. این نژاد به محبت و احترام نیاز دارد. شجاع و مدافع است و به ندرت با غریبه ها خو می گیرد. سگی باهوش ، بازیگوش و با وفا است و می تواند بصورت حرفه ای مورد تعلیم و تربیت قرار گیرد. توله های این نژاد علاقه زیادی به بازی و جست و خیز دارند. آیردل تریر عاشق جلب توجه می باشد و علاقه دارد صاحب خود را خشنود سازد. آنها خیلی سر زنده و شادابند اما در صورتی که به درستی تربیت نشده باشند می توانند به سگی جنجالی و آشوبگر تبدیل شوند. آیردل تریر می تواند به سادگی بیاموزد و به سرعت به آنچه از او درخواست می شود عکس العمل نشان می دهد. آیردل تریر عاشق مسابقه و رقابت است و معمولاً به خوبی با حیوانات دیگر کنار می آید اما گاهی اوقات نسبت به سگهای دیگر حالت تهاجمی دارد.


---------

شرایط نگهداری

آیردل تریر برای نگهداری در آپارتمان توصیه نمی شود. آنها خیلی پر تحرک هستند و حداقل به یک حیاط متوسط برای زندگی نیاز دارند.


منبع : باشگاه اطلس دام پارسیان(woofwoof.ir)

پنجشنبه 04 تیر 1394 - 11:37
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ